Termeni si Conditii

INTRODUCERE

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

01. TERMENI

Prin Client și Utilizator se definește orice persoana fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoana juridica care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către yoummock.com, sau care a făcut o comandă de produse prin intermediul Website-ului.

Prin Website se definește adresa de internet www.ummoc.ro cu toate paginile web aferente ei.

Prin Conținut se definește orice informație de pe Website care poate fi vizitată, vizualizată sau altfel accesată prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul oricărui e-mail trimis de ummoc.ro de către Utilizator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.

02. CONDIȚII DE UTILIZARE

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

03. GARANȚIA PRODUSELOR

Acordăm garanție timp de 2 ani de la data livrării produselor pentru toate defectele de material sau de fabricație, în baza bonului sau a facturii de cumpărare. Produsele care se dovedesc că prezintă defecte de material sau de fabricație în perioada de garanție vor fi înlocuite cu altele noi. Ummoc.ro nu acorda garantie produselor în următoarele cazuri:

  • Utilizatorul nu poate face dovada cumpărării produsului în forma unui bon fiscal sau a unei facturi de cumpărare
  • Produsul s-a deteriorat datorita depozitarii sau montajului incorect
  • Produsul a fost alterat sau curatat prin metode improprii sau cu substante inadecvate
  • Produsul prezintă urme de uzura normala, de rupturi, arsuri, tăieturi sau orice alta forma de deteriorare accidentala sau cauzata de impact; alte semne distinctive indicatoare al unei întrețineri sau utilizări incorecte, neconforme cu conditiile de utilizare a produselor
  • Produsul a fost depozitat in aer liber sau in conditii de umiditate
  • Produsul a fost afectat de daunatori
  • Produsul s-a deteriorat datorita suprasolicitării, prin aplicarea unor forțe mai mari decât cele indicate la capitolul 06.UTILIZAREA PRODUSELOR
  • Produsul a fost utilizat în alte scopuri decât cel indicat la capitolul 06.UTILIZAREA PRODUSELOR

Trebuie sa luati in considerare faptul ca, odata cu timpul si utilizarea, toate produsele vor da semen de uzura, iar acesta nu reprezinta un defect.

04. LIVRAREA PRODUSELOR

Termenul de livrare pentru comenzile din magazinul online www.yoummock.com este de 1-3 zile lucratoare din momentul plasarii cu succes a comenzii, sau în cazuri excepționale cu până la 5 zile lucrătoare după primirea comenzi. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, livrarea poate întârzia. Mai multe detalii referitoare la data exacta in care se va realiza livrarea vor fi oferite de angajatii nostri.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de Yoummock Hammocks SRL. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relaţii contractuale.

Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate în ziua următoare lucratoare. Comenzile primite după ora 16:00, vinerea, nu vor fi procesate până săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii. Ummoc nu se face responsabilă pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forţă majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări care Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa [email protected]. Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.

Livrarea produselor se va face printr-un serviciu de curierat cu livrare standard 24h door-to-door, având suma ramburs aferentă valorii comenzii efectuate, daca s-a ales varianta de ramburs.

Taxa minimă de livrare a hamacelor este de 20ron și include primul produs din comanda, percepându-se o valoare adițională de pana la 1ron pentru fiecare produs adițional. De asemenea, pentru localitățile din afara zonei de acoperire ale rețelei de curierat, costul livrării diferă în funcție de numărul de kilometrii suplimentari de la cel mai apropiat sediu al serviciului de curierat. Aceste detalii sunt impuse de furnizorul serviciului de curierat, iar pentru a afla mai multe informații puteți verifica zona de acoperire FanCourier.

Clientul este anunțat în momentul expedierii produselor furnizându-i-se numărul AWB al coletului cu care poate verifica statusul livrării prin website-ul curierului. Termenul de livrare după expedierea produselor cade sub datoria furnizorului de servicii de curierat.

TAXE SUPLIMENTARE

Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 ron, SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL nu percepe nicio taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului. Pentru orice taxa perceputa suplimentar, va rugam sa va adresati la adresa de email [email protected]

05. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produse de la noi.

Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea produselor comandate.

Legislatia romana prevede:  Legea nr. 449/2003, actualizată în 2008, care spune la capitolul trei că orice produs cumpărat trebuie adus la conformitate, adică în starea ideală, fie prin reparare, fie prin înlocuirea completă fără plată. Legea mai spune că dacă au trecut 15 zile de când cumpărătorul a semnalat vânzătorului că produsul său e stricat, iar vânzătorul a refuzat sau a tergiversat înlocuirea sau repararea produsului, legea îi permite cumpărătorului să ceară o parte sau totalitatea banilor dați pe produsul cumpărat și anularea contractului încheiat cu vânzătorul.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului.

Clientii nostrii pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura sau murdarie, in termen de 15 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, anuntand acest retur in prealabil, DOAR IN SCRIS, pe adresa de email din pagina de contact, mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa dvs. precum si codul produselor pe care doriti sa le returnati.

Nu se iau in considerare cererile de retur telefonice sau pe sisteme messenger.

Puteti opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achizitionarea altor produse din magazinul nostru.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.  Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale, să nu fie utilizate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Dupa receptionarea coletului supus returului si constatarea indeplinirii conditiilor de returnare ( absenta petelor, mirosurilor, semne de uzura, etc ), SC YOUMMOCK HAMMOCKS va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data primirii returului, prin transfer bancar către contul bancar specificat de Client.

Nu expediati coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Yoummock (tel 0753 856 666, email [email protected]) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Yoummock Hammocks SRL. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Clientul are datoria de a furniza următoarele informații odată cu decizia de anulare a achiziției:

  • Nume
  • Telefon
  • Copie a bonului fiscal sau a facturii de cumparare
  • IBAN al contului bancar în care se dorește rambursarea valorii produselor
  • Banca la care e deschis contul mai sus menționat

Rambursarea poate întârzia în cazul în care Yoummock.com nu a primit produsele înapoi sau cel puțin dovada returnării acestora.

Ummoc.ro se exonerareaza de răspunderea privind rambursarea valorii produselor returnate în următoarele cazuri:

  • Utilizatorul nu poate face dovada cumpărării produsului în forma unui bon fiscal sau a unei facturi de cumpărare.
  • Coletul de returnare are menționata o suma ramburs pe eticheta de transport.
  • Taxele transportului aferent returnării nu au fost achitate de către Client.
  • Produsele prezintă urme de uzura, deteriorare sau orice alt semn distinctiv care nu se include în termenii de garanție specificați la 03. GARANTIA PRODUSELOR și împiedica repunerea spre vânzare ale acestora.
  • Produsele au fost personalizate la cererea Clientului înainte de achiziție.
  • Produsul nu are etichetele si ambalajul original.

06. UTILIZAREA PRODUSELOR

Intructiunile de utilizare a produselor Ummoc insotesc fiecare produs in parte la achizitionarea acestora si pot diferi de la un produs la altul. Produsele sunt concepute pentru o utilizare liniștită, fără legănat excesiv, în afara condițiilor extreme sau a zonelor periculoase. Greutatea maxima suportata în momentul folosirii este specificata pe fiecare produs in parte.

Produsele trebuie utilizate si depozitate in urmatoarele conditii:

  • Montaj corect conform specificatiilor de utilizare aflate pe instructiuni.
  • Curatarea produselor conform specificatiilor aflate pe etichetele ficarui produs. Carabinierele si cordelinele utilizate se curate manual, NU in masina de spalat.
  • Depozitarea si manipularea hamacelor se face in locuri uscate, bine ventilate, ferite de radiatiiUV, surse de caldura, agenti corozivi, actiunile mecanice ale unor obiecte ascutite, daunatori.
  • Nu trebuie sa aiba urme de rupturi, arsuri, tăieturi sau orice alta forma de deteriorare accidentala sau cauzata de impact; alte semne distinctive indicatoare al unei întrețineri sau utilizări incorecte, neconforme cu conditiile de utilizare a produselor.
  • Produsul se monteaza la o inaltime maxima cuprinsa intre 30-60 cm in momentul utilizarii, fata de sol, cum este specificat si in instructiunile de utilizare a produselor.
  • In momentul utilizarii produsului, asigurati zona de sub acesta, astfel incat sa nu existe obiecte ascutite sau care pot pune in pericol viata utilizatorului sau pot deteriora produsul  (Ex. crengi, cioburi, stanci, produse chimice etc.).
  • Produsele sunt utilizate doar in scopuri pasnice, de relaxare, respectand toate conditiile de utilizare a acestora.

07. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE

Ummoc.ro sau orice alta parte implicata în conceperea, producerea sau oferirea produselor și a website-ului nu sunt răspunzătoare pentru daune directe sau indirecte, de orice natură, ce ar rezulta din sau în legătura cu utilizarea acestui website, a conținutului sau sau a produselor comercializate. ummoc.ro nu își asuma nici o responsabilitate și nu va fi răspunzător pentru nicio dauna sau viruși care ar putea sa afecteze computerul sau alte bunuri în urma accesării sau utilizării acestui Website, sau descărcării oricărui material, informații, text, imagini video sau audio de pe acest site, care sunt proprietatea ummoc.ro.

08. DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

Intregul continut al site-ului SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL respectiv ummoc.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date – este proprietatea SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

09. CONFIDENTIALITATE

Orice date cu caracter personal precum: nume, email, telefon, adresa, sau orice alte date pe care le transmiteți pe website, prin email sau prin alta modalitate vor fi folosite în conformitate cu POLITICA DE CONFIDENTIALITATE.

10. METODE DE PLATA

Selectați metoda prin care doriți să achitați cumpărăturile dumneavoastră

Numerar la livrare sau plata cu cardul. Puteţi alege metoda de plată care vi se potriveşte cel mai bine pe pagina de finalizare a comenzii. Ummoc.ro nu acceptă nicio plată efectuată anticipat.
Vârsta minimă necesară pentru a face cumpărături pe ummoc.ro este 16 ani.
Citiți mai jos mai multe informații referitoare la diferitele metode de plată acceptate de noi.

NUMERAR LA LIVRARE

Plătiți numerar în momentul primirii comenzii. Plata trebuie efectuată reprezentantului serviciului de curierat. Pentru a facilita tranzacția, vă recomandăm să aveți suma exactă de numerar conform costului comenzii dumneavoastră (totuși acest lucru nu este mandatoriu).

În cazul în care comanda ta este expediată în două colete separate, va trebui să plătești rambursul aferent fiecărui colet la curier.

PLATA CU CARDUL

  • Acceptăm carduri cu simbolul Mastercard sau Visa.
  • Pentru siguranța* dumneavoastră, toate tranzacțiile sunt criptate.
  • Cardul dumneavoastră nu va fi debitat decât după ce comanda** dumneavoastră a fost expediată.

* Pentru mai multe informații privind cumpărăturile cu cardul, vă rugăm să citiți POLITICA DE CONFIDENTIALITATE.

**Dacă tranzacția cu cardul de credit este aprobată, suma va fi blocată imediat pe card, iar dumneavoastră veți primi o confirmare a comenzii pe adresa de e-mail. Cardul dumneavoastră va fi debitat când vă vom expedia comanda. În cazul în care returnați vreun articol, soldul debitat vă va fi restituit pe card. Dacă tranzacția cu cardul nu este aprobată, comanda dumneavoastră va fi anulată. Vă rugăm să contactați banca sau emitentul cardului dacă aveți întrebări referitoare la acest aspect.

Informaţie importantă pentru clienţii care doresc să achite folosind cardul de credit/debit:

Ummoc.ro a ales un achizitor din țară pentru efectuarea plăților online.

CONDITII LEGALE 

Acest magazin online functioneaza conform prevederilor legale ale Statului Roman.

DISPUTE SI CONFLICTE 

Orice conflict aparut intre SC YOUMMOCK HAMMOCKS SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

DISPOZITII FINALE 

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.